View Full Version : Word on the Street is MikeP got beat last night


dschmittie1
07-18-2010, 09:21 PM
:engarde:

YeloFevr
07-18-2010, 09:27 PM
:engarde:

Yeah and apparently it turned colors like the black, red and green 4 banger at Sonic.

C5JP
07-18-2010, 09:52 PM
whatd i tell ya about crossing swords!!

Zturd
07-18-2010, 09:56 PM
Yup and the word is... he got beat by a LS7 driver and I think it was by about 4-5 I think. Let me tell you he came out of the hole hard and about over shotter a little. Crazy part was he got beat on the back part of the run this time!!! GOOD SHIT!

Devilish34
07-18-2010, 10:02 PM
video???

mikep2002
07-18-2010, 10:12 PM
Lmao!!!!!!!!!!!

Reidonly
07-18-2010, 10:42 PM
Yup and the word is... he got beat by a LS7 driver and I think it was by about 4-5 I think. Let me tell you he came out of the hole hard and about over shotter a little. Crazy part was he got beat on the back part of the run this time!!! GOOD SHIT!
Did this involve a Jaguar XJ220 by any chance?????

mikep2002
07-18-2010, 10:58 PM
Did this involve a Jaguar XJ220 by any chance?????

Nahh wasnt even in mexico.... It was on the diamond course. Lt.Dan knows all too well about those diamonds... LMAO!!!!

Reidonly
07-18-2010, 11:18 PM
Yeah and apparently it turned colors like the black, red and green 4 banger at Sonic.
It had a pretty sweet tool box in the trunk lol. :)

TNTramair
07-19-2010, 08:18 AM
say it aint so Mike

Zturd
07-19-2010, 11:48 AM
Yup he better say sooo... he took it like a man though. Demanded the recount cause the person that was tallying up how much he lost by failed math twice.