Gen 5 Camaro External Bolt-On Tech - crashed 2010 Camaro




View Full Version : crashed 2010 Camaro


bat1
08-29-2010, 03:02 PM
heard he doing doing over 100mph and hit...


Dark SS
08-29-2010, 03:03 PM
Super re-post man. There's snow on the ground.

SSPerformance
08-29-2010, 04:08 PM
thoes pics are really old


02sleeperz28
08-29-2010, 04:21 PM
Very old but damn....

ULTIMATEORANGESS
08-29-2010, 04:34 PM
flashback.

retardedpenguin
09-03-2010, 10:40 PM
The guy lived right?

wabmorgan
09-04-2010, 11:32 AM
Damn!!!!!!!!!!! :( :( :(

Luckymex_dallas
09-09-2010, 10:37 PM
i think he was first to wreck

robsls1
09-10-2010, 10:50 AM
BAh some bondo and a few pieces of sheet metal can fix it. The rest will buff right out.

SparkyJJO
09-10-2010, 10:54 AM
old and repost.

TrippyJoey
09-10-2010, 10:58 AM
i think he was first to wreck

No, I think it was another Camaro. Super chevy did an article on the first 2010 Camaro wrecked. It was wrecked a few days after the guy got it from the dealership at a stoplight from behind by a minor with no insurance or license.

1995blacktattop
09-10-2010, 11:25 AM
i think he was first to wreck

nah, i'm pretty sure there was a black one that was rear ended @ 40mph or something that was posted before this one.

Chaotic Deconstruct
09-10-2010, 06:26 PM
I'm kinda suprised it didn't hold up better than that. For its size I would have thought it could take a hit a little better than that even at those speeds.

sixpack_2_go
09-10-2010, 10:11 PM
that should buff out...

hope they people were ok, although it's not likely.

Screamin_99
09-10-2010, 10:41 PM
Thats a tough ass pole..

kcs02ta
09-11-2010, 01:58 AM
that happened in Cincinnati Ohio i know cause that old ass shit was all over the news he basically lost control and thought he could power out of it guess not lol but yea he lived miraculously

meine96ws6
09-11-2010, 12:48 PM
that pole chopped that car in half... like chuck norris...but, more bad ass..

omarrakeen
09-11-2010, 06:34 PM
my friend did the same thing 100 mph and hit a parked truck..he fliped it over and walked out with no scratch :lol:

Phil'sC5vette
09-15-2010, 10:20 AM
I bet it was all fun and games till that pole jumped out