View Full Version : >>>close call this morning<<<


camarogurl74
04-26-2012, 01:15 PM
I was heading down fairmont pky this morning after picking my son up from school and a semi pulling on to fairmont was coming out wide then went into the right lane and then again in the left lane cutting me off i started to brake and spun out of control make 2 rounds of 360 on Fairmont and landed in a drive to a buisness. Thank god i had control of my car cause it would have been a grousome outcome. I was shakin, scared, and felt a rush at the same time. I hate semi's!

enigmah
04-26-2012, 01:42 PM
Sooo let me get this strait... You "Spun out of control" and then said you "Had control of car" wtf?

Mike96z
04-26-2012, 02:15 PM
Doesn't seem like you had control. How fast do you have to be going to bust (2) 360's?

Trendkiller Z
04-26-2012, 02:18 PM
LMFAO! Seriously?!

brian_rs/ss
04-26-2012, 02:33 PM
so what you're saying is that you have no business behind the wheel of a camaro?




got it.

red90cobra
04-26-2012, 02:34 PM
how did you have time to make 2 360s and stop in time?

camarogurl74
04-26-2012, 03:09 PM
it happened so fast i dont know how i finally got the car to stop. but when i stopped i was sideways in a driveway. I was doing 60 to 70 i had to hurry home to take care of my grandbaby before my roomate left the house.

camarogurl74
04-26-2012, 03:12 PM
i have no clue how i did it my son said my car turned completely around twice. I only put a small dent in the rim. I did lose control but i stayed as calm as i could to get the car to a final stop...my hubby said that anytime i get in a bind to stay calm. It was the semi's fault.

camarogurl74
04-26-2012, 03:14 PM
brian_rs/ss if you got mot nothing to do but mess with me find yourself out of the conversation.

Chrismikeb
04-26-2012, 03:17 PM
Not entirely the semis fault when ur doing 20-30mph over the speed limit on a very busy street.

Here we go again...

Super-Bat
04-26-2012, 03:37 PM
On the other hand...
Jesus Christ! WTF is that Camaro doing? Good thing I pulled out when I did. Would've been nuts if she was in front of me! WTF is this, Tokyo Drift? Pulling 360's in the middle of the road. F- that!

05 GSXR 1XXX
04-26-2012, 04:04 PM
I had control! You had control? You never had your car! Ask any real racer..

Seriously though slow down with your kids in the car.. Gd

It's called you got lucky you just have a dented wheel and not having to bury your child or be locked up in prison for killing pedestrian..

Ballerado
04-26-2012, 04:06 PM
thank god i have control over my keyboard kjfaweointrli4wa vdjs;flzdmfa.z.zoiiwjn but I have no idea how that just happened. Luckily the momentum of my fingers finally stopped thus putting me in "control".

camarogurl74
04-26-2012, 04:33 PM
shut up...my kid was 19 in the car with me and there was no traffic.

FlashWS6
04-26-2012, 04:39 PM
if you aint outta control, you aint in control

http://www.youtube.com/watch?v=5C3QSuv8m88

00pooterSS
04-26-2012, 04:41 PM
Christ on toast....

camarogurl74
04-26-2012, 04:41 PM
I have the whole collection of fast and furious my favorite movies.

94fixerTA
04-26-2012, 04:52 PM
She's still a member! Apparently it takes a lot of asshattery to get banned.

brian_rs/ss
04-26-2012, 04:55 PM
brian_rs/ss if you got mot nothing to do but mess with me find yourself out of the conversation.

lol as if i'm the only one messing with you....























































mot.

00pooterSS
04-26-2012, 05:06 PM
http://www.youtube.com/watch?v=hgchm303-Hs&feature=related

DSIM
04-26-2012, 05:11 PM
shut up...my kid was 19 in the car with me and there was no traffic.

Except for that 18-wheeler.....

Slash8915
04-26-2012, 05:13 PM
I love these threads... :corn:

00pooterSS
04-26-2012, 05:45 PM
Except for that 18-wheeler.....

I was going to post the exact same thing, but apparently logic has no place in these threads so I went with randomness.

gcodetx
04-26-2012, 05:53 PM
Just because your kids 19 doesn't justify you speeding with him in the car. You should stay in the kitchen making fried spam sammiches for your hubby and your 18 kids.

enigmah
04-26-2012, 05:54 PM
LOL!!!!!!!!!!! wow this thread went crazy.

Slash8915
04-26-2012, 06:02 PM
LOL!!!!!!!!!!! wow this thread went crazy.

Sure did. Let's see if she deletes this one too.

94fixerTA
04-26-2012, 06:03 PM
http://i1093.photobucket.com/albums/i432/BuckwildTA/aceaf9cb.jpg

Ballerado
04-26-2012, 06:44 PM
I wish these threads wouldn't get deleted. I feel like I e had some pretty good posts talking shit about shamu and all her shinanigans.

drago1217
04-26-2012, 06:53 PM
Ahhhhh I can always count on these threads for a good laugh on long days.

camarogurl74
04-26-2012, 07:19 PM
You know what's sad is that all of you have a lack of respect and morals on here to be running your mouth like that towards me. That's fine say what you will, doesn't bother me i am not going to let ya'll bring me down. I hope that karma slaps you one day and you look back how stupid and childish you are. I feel sorry for those of you that have children because that would be messed up to know that all you do on here is be a bully to those who do not deserve it. It wouldn't hurt to be kind, but that's right you don't know the meaning to that word. I hope your children are not bullied because it would be sad to look back at what you did. I will not delete this one to show you people i will not stoop to your level. Oh and it's funny how you don't have the balls to say it to my face, just acting like you do on here makes you a scared little puppy. All i have left to say is thank you for all your wonderful comments on here and watch out that it don't bite you in the butt someday.

Blue_GTO1199
04-26-2012, 07:36 PM
Well if I had a butt as gigantic as yours, it would be pretty damn easy to do.

luvmeZ28
04-26-2012, 07:38 PM
Is this a real person? Or is it one of you buttholes here with an extra account to mess with us????

camarogurl74
04-26-2012, 07:41 PM
no i am a real person a 37 yr old woman

acertx
04-26-2012, 07:52 PM
I think you should take your car to a competent mechanic and have your brakes and suspension looked over carefully. If they're in good condition you should seriously cut up your drivers license.

AGH
04-26-2012, 07:56 PM
asshattery

I had to look that one up.


A colorful way to describe the boorish and often taxing antics of a foolish and uninformed individual; an act or series of acts committed by an asshat (http://www.urbandictionary.com/define.php?term=asshat). http://www.urbandictionary.com/define.php?term=asshattery

Pete137
04-26-2012, 07:58 PM
Saw the thread title and thought, "Just another lame story. I'll pass". Then I noticed the username and thought, "Oh shit, this could be good."

Lulz were had. :corn::chug:

94fixerTA
04-26-2012, 08:27 PM
I had to look that one up.


A colorful way to describe the boorish and often taxing antics of a foolish and uninformed individual; an act or series of acts committed by an asshat (http://www.urbandictionary.com/define.php?term=asshat). http://www.urbandictionary.com/define.php?term=asshattery

http://i1093.photobucket.com/albums/i432/BuckwildTA/20c1d058.jpg

Ballerado
04-26-2012, 08:28 PM
Damn I'm on my phone and can't paste the pic, but if you click the link below you will see she is just trying to bring her work to the streets. And by that I mean turn her camaro into a merry go round... And where do you find merry go rounds... The circus... And what you will see in the link is a circus clown.

http://ls1tech.com/forums/album.php?albumid=24833&pictureid=86393&gnr_tab=0&ref=gnr-prev

And to the guy that said for her to check her suspension, check out her album of her car on her profile, you'll notice she's had that front end bottomed out for some of her fancy glamor shots in there.

BlackTXmagic
04-26-2012, 08:29 PM
Feel sorry for everyone elses children? Shit I feel sorry for yours. What sad is if someone did get hurt or killed you know who would be getting all the blame, tickets, jail time, or death penalty due to involuntary man slaughter. Give you a hint...its not our good friend bubba ray in the semi....

Ballerado
04-26-2012, 08:32 PM
Suspension, fender, hood damage can be found here...
http://ls1tech.com/forums/album.php?albumid=24761&pictureid=86142

acertx
04-26-2012, 08:35 PM
Damn I'm on my phone and can't paste the pic, but if you click the link below you will see she is just trying to bring her work to the streets. And by that I mean turn her camaro into a merry go round... And where do you find merry go rounds... The circus... And what you will see in the link is a circus clown.

http://ls1tech.com/forums/album.php?albumid=24833&pictureid=86393&gnr_tab=0&ref=gnr-prev

And to the guy that said for her to check her suspension, check out her album of her car on her profile, you'll notice she's had that front end bottomed out for some of her fancy glamor shots in there.

I'm sorry I refuse to open up her profile due to having looked at a picture of her before. :lol:

So I'll take your word for it.

97badass
04-26-2012, 08:40 PM
Lmmfao

97badass
04-26-2012, 08:41 PM
Oh Damn it scared me

groundZ-28ERO
04-26-2012, 08:42 PM
My god...

05 GSXR 1XXX
04-26-2012, 09:04 PM
Too tempting not to click the link..

Curiosity killed the cat! Lol

5w20
04-26-2012, 10:20 PM
It's retardedpenguin's AE. I'm convinced.

http://gifsforum.com/images/gif/cool%20gifs/grand/74540707-cool-gif-.gif

gcodetx
04-26-2012, 10:39 PM
She's probably retardedpenguins retarded mother who got pregnant by his retarded uncle.... If that makes any sense.

stoverz28
04-27-2012, 02:18 AM
http://vimeo.com/30937219

Idiocracy is real!

GulfM3
04-27-2012, 08:52 AM
http://vimeo.com/30937219

Idiocracy is real!

Best video I've seen in a while!

tanks99ls1
04-27-2012, 09:16 AM
Roflmfaoshiasm
"rolling on floor laughing my f*cking ass off so hard I almost shit myself"
I love camarogurl, her stupidity makes my day that much better!!!

Mike96z
04-27-2012, 09:27 AM
http://www.youtube.com/watch?v=hgchm303-hs&feature=related

rofl!!!!!!!

Mike96z
04-27-2012, 09:28 AM
Well if I had a butt as gigantic as yours, it would be pretty damn easy to do.

haha......

Mike96z
04-27-2012, 09:29 AM
I don't think her insurance will cover that hood damage.

CHADsterss
04-27-2012, 09:34 AM
lmfao

-Ross-
04-27-2012, 09:55 AM
You know what's sad is that all of you have a lack of respect and morals on here to be running your mouth like that towards me. That's fine say what you will, doesn't bother me i am not going to let ya'll bring me down. I hope that karma slaps you one day and you look back how stupid and childish you are. I feel sorry for those of you that have children because that would be messed up to know that all you do on here is be a bully to those who do not deserve it. It wouldn't hurt to be kind, but that's right you don't know the meaning to that word. I hope your children are not bullied because it would be sad to look back at what you did. I will not delete this one to show you people i will not stoop to your level. Oh and it's funny how you don't have the balls to say it to my face, just acting like you do on here makes you a scared little puppy. All i have left to say is thank you for all your wonderful comments on here and watch out that it don't bite you in the butt someday.


http://beautyisinside.com/wp-content/uploads/2012/01/CoolStoryBabe1-e1327447381838-560x749.jpg

bat!
04-27-2012, 09:58 AM
SMH...WOW just WOW, i don't know who is the biggest fail on tech is right now.

1. CamaroGurl74 - The girl who does 2 360's and has control of her car.
2. Retardedpeguin - need I say more.
3. TeXasBird - The guys who post kill stories of racing nissan maxima's with a V8 camaro.

brian_rs/ss
04-27-2012, 10:34 AM
SMH...WOW just WOW, i don't know who is the biggest fail on tech is right now.

1. CamaroGurl74 - The girl who does 2 360's and has control of her car.
2. Retardedpeguin - need I say more.
3. TeXasBird - The guys who post kill stories of racing nissan maxima's with a V8 camaro.

you forgot that gm elite chick. camarogurl and that chick need to meet up, would be a match made in fat retarded heaven.

jesus christ, i love texas....but wtf? shit like this tests my faith in this state.

Storm Trooper
04-27-2012, 11:01 AM
this thread is hilarious!

strokerblackhawk
04-27-2012, 11:17 AM
http://ls1tech.com/forums/album.php?albumid=24761&pictureid=86143&gnr_tab=0&ref=gnr-prev

good lord no wonder that thing has fucked up suspension look at the driver i bet that bitch is an inch lower on the driver side when she gets in that poor thing!!! DAMN!!!!

DSIM
04-27-2012, 11:23 AM
You know what's sad is that all of you have a lack of respect and morals on here to be running your mouth like that towards me.

Its the internet, you take the chance of other people thinking you are stupid when you post stories on it. By the same token, you are running your mouth just the same.

That's fine say what you will, doesn't bother me i am not going to let ya'll bring me down.

Aint nobody gonna break my pride, aint nobody gonna hold me down... oh no... Ive got to keep on movin!

I hope that karma slaps you one day and you look back how stupid and childish you are.

Funny thing about karma, when you wish someone else harm and call them names... karma usually comes back to slap you.

I feel sorry for those of you that have children because that would be messed up to know that all you do on here is be a bully to those who do not deserve it.

Karma-what?

It wouldn't hurt to be kind, but that's right you don't know the meaning to that word.

Wouldnt hurt to be kind? Who is the one talking about karma slapping someone else?

I hope your children are not bullied because it would be sad to look back at what you did.

I would never bully my own child. Maybe someone elses... but not mine.

I will not delete this one to show you people i will not stoop to your level.

Whats this post about again? Oh yea, you stooping to our level

Oh and it's funny how you don't have the balls to say it to my face, just acting like you do on here makes you a scared little puppy.

I will gladly tell you to your face that driving that speed down that road that time of day while an 18 wheeler is looking to make a turn onto your road is quite stupid.

All i have left to say is thank you for all your wonderful comments on here and watch out that it don't bite you in the butt someday.

When it comes to karma... you, also, might want to watch it so it doesnt bite you in the butt as well.

Pwebbz28
04-27-2012, 12:03 PM
37 years old, 19 year old kid? Let's see...borrow from 3 *mumble mumble*.......
Whore!

Ballerado
04-27-2012, 12:04 PM
Karma's going to need a pretty big mouth to take a bite out of that ham bone

97badass
04-27-2012, 12:11 PM
I wouldn't say she is a whore for being 37 and having a 19 year old. In that case my sister is a whore and so is my mother in law.

And to the o.p. you have too jump pretty high to be able to stoop to our level. But we know that won't happen, even with moon shoes on.

Texfinn
04-27-2012, 12:18 PM
Oh boy... :facepalm:

:corn:

camarogurl74
04-27-2012, 12:27 PM
no i am not a whore thank you very much. I was 19 whe i met my husband he was divorced with 3 kids; 2,4,and 5. I raised them and me and him had 2 sons together. So yes i have 5 kids total and a 3 grandchildren. Next time get your facts straight before you label someone with that word dipshit. Oh and happily married going on 16 yrs asshole.

brian_rs/ss
04-27-2012, 03:01 PM
how'd this get here?

http://i970.photobucket.com/albums/ae190/Saborlas/Awesome%20Smiley/awesome-terminator.jpg

brian_rs/ss
04-27-2012, 03:34 PM
Lol I'm just gonna keep diggin this thing back up. Don't try to hide your dirty laundry.

Ballerado
04-27-2012, 03:35 PM
Oh hell yes... you are my new hero.

ex-SS-ve
04-27-2012, 03:43 PM
There you go.:thumbsup:

99 DUKE'Z 28
04-27-2012, 03:45 PM
thank allah its
http://i1156.photobucket.com/albums/p577/Corey_Duke/friday.jpg

Greenfire
04-27-2012, 03:48 PM
no i am a real person a 37 yr old woman

I was about to ask how old are you, but with a 19 yr old I could guess. I guess at your age we would expect you to know better then to speed like that just because there is no traffic is an excuse? Really? If you wanna make it somewhere on time leave earlier...having someone else is the car and putting their life at risk is just dumb.
Anyways when you post something like this on LS1Tech you can expect that no one is going to feel sorry for you or give the simpathy you are looking for when you were busting the speed limit and have to blame the truck that you spun out. This isn't really the place to look for attention as all the above will ensue has you have discovered.:gtfo:

Mike96z
04-27-2012, 03:50 PM
you forgot that gm elite chick. camarogurl and that chick need to meet up, would be a match made in fat retarded heaven.

jesus christ, i love texas....but wtf? shit like this tests my faith in this state.

+1 or they are the same person?

enigmah
04-27-2012, 04:01 PM
Gotta keep this gold mine in the number 1 slot in the Texas section!

brian_rs/ss
04-27-2012, 04:17 PM
thank allah its
http://i1156.photobucket.com/albums/p577/Corey_Duke/friday.jpg

shop a picture of jason in there ftw!

brian_rs/ss
04-27-2012, 04:17 PM
+1 or they are the same person?

mind=blown.

i think you're right.

Black00Z
04-28-2012, 06:43 PM
A plus. Would read again.

brian_rs/ss
04-28-2012, 06:48 PM
SHABAAAM!!!

it's back.

UTzo6
04-28-2012, 08:54 PM
I know she "meant well" but christ, is this the norm now for the general population?

brian_rs/ss
04-28-2012, 09:02 PM
I know she "meant well" but christ, is this the norm now for the general population?

general norm? no. but it's getting more common.


god bless the U.S. :usa:

Slash8915
04-28-2012, 09:28 PM
Ok Brian, how the HELL do you keep pulling this thread back up? You're awesome for it man, but you have peaked my curiosity.

brian_rs/ss
04-28-2012, 09:58 PM
Ok Brian, how the HELL do you keep pulling this thread back up? You're awesome for it man, but you have peaked my curiosity.

a magician never reveals his secrets.

http://i302.photobucket.com/albums/nn84/brian1570/trollfacephotoshopmemetrollfacefanartinternetonlin emedia.jpg

Pwebbz28
04-29-2012, 01:49 AM
I wouldn't say she is a whore for being 37 and having a 19 year old. In that case my sister is a whore and so is my mother in law.

Aren't those two things the same up there?

00pooterSS
04-30-2012, 04:24 PM
37 years old, 19 year old kid? Let's see...borrow from 3 *mumble mumble*.......
Whore!

I literally laughed out loud in my office, holy shit, i'm almost crying!

Mike96z
04-30-2012, 05:02 PM
lol........

LS198Z28
04-30-2012, 05:51 PM
http://i.qkme.me/359g5k.jpg

ROCKINREDNEK
04-30-2012, 07:38 PM
So I guess the BAN HAMMER came swinging by and knocked her up? Oops I mean off.

ProStreet_632
04-30-2012, 08:06 PM
Oh boy... :facepalm:

:corn:

Let me help ya out here
http://i1081.photobucket.com/albums/j351/nasty02bird/screen-shot-2011-07-13-at-3-10-26-pm.jpg

I guess she managed to get banned within 2 months of being a member:jest:

mellowyellow
05-01-2012, 01:59 AM
http://ls1tech.com/forums/album.php?albumid=24761&pictureid=86143&gnr_tab=0&ref=gnr-prev

good lord no wonder that thing has fucked up suspension look at the driver i bet that bitch is an inch lower on the driver side when she gets in that poor thing!!! DAMN!!!!

37 years old, 19 year old kid? Let's see...borrow from 3 *mumble mumble*.......
Whore!
Funniest post in this thread..

00pooterSS
05-01-2012, 09:18 AM
Aww she got banned :bomb:

I'm gonna miss her asshatery dearly...

BuckaroooZ28
05-01-2012, 09:28 AM
Merrikuuuhhhh! Bwaaaaahaha

ATEURZO6
05-04-2012, 01:18 PM
lmao... bringing it back to the top

5w20
05-04-2012, 01:24 PM
This got lame pretty quick.

08-4door
05-04-2012, 02:06 PM
it happened so fast i dont know how i finally got the car to stop. but when i stopped i was sideways in a driveway. I was doing 60 to 70 i had to hurry home to take care of my grandbaby before my roomate left the house.

Ok let's see here u meet ur husband at 19 with 3 kids 2 more of yall's.but then again u have a room mate.lol

Mike96z
05-04-2012, 03:49 PM
Have you seen her? She is her own roommate.......

#justsayin

08-4door
05-04-2012, 04:03 PM
Lol...no I don't know her..