View Full Version : Radar Detectors....


Pages : [1] 2 3 4

DinoZ
02-04-2005, 11:16 AM
Many of you have called me regarding the radar detectors... well, the warehouse got a new shipment in, finally, and are ready to send a shipment to me. I would just like to get an idea of how many to get.
Due to manufacturer policy, we aren't permitted to advertise them on sale, or what our prices and models are (on the internet), but I can tell you that they are the best ones out there, according to Radartest.com, and we sell them for well below their advertised cost.

So if you need one, want one, or are seriously interested, post up here, and I'll PM you the pricing.

kbreck
02-04-2005, 01:34 PM
I would be interested if the brand and price is right.

Thanks

DinoZ
02-04-2005, 01:57 PM
I would be interested if the brand and price is right.

Thanks
You have a PM. :cheers:

formuhawk99
02-04-2005, 11:50 PM
Interested in more info please. :secret2:

SDB
02-05-2005, 12:10 AM
give me a price!! I assume it is the new version of the 8500...

DinoZ
02-05-2005, 11:05 AM
Formuhawk and SDB, you have PM's. :cheers:

LSUxBlake
02-05-2005, 11:26 AM
PM with price, please. :)

Lesrace82
02-05-2005, 12:56 PM
id like to know prices too.

gonzo 6.2
02-05-2005, 04:20 PM
Info please.thanks

Ru2n00n3er
02-05-2005, 05:25 PM
Info if you could.

ididit
02-05-2005, 06:04 PM
pm me a price..

Many of you have called me regarding the radar detectors...

well, the warehouse got a new shipment in, finally, and are ready to send a shipment to me. I would just like to get an idea of how many to get.
Due to manufacturer policy, we aren't permitted to advertise them on sale, or what our prices and models are (on the internet), but I can tell you that they are the best ones out there, according to Radartest.com, and we sell them for well below their advertised cost.

So if you need one, want one, or are seriously interested, post up here, and I'll PM you the pricing.

Y2K2LS1
02-06-2005, 09:45 PM
PM me a price on the top model/models please! Thanks!

FLTransAm02
02-06-2005, 10:18 PM
Do you have any valentine one prices?

Green Thunder
02-06-2005, 10:46 PM
PM Info please

Phoenix 5.7
02-06-2005, 10:48 PM
info please

PediDr2
02-06-2005, 10:57 PM
PM pricing please.
Mike G.
95 Z28 Perpetual Rebuild

jamnut
02-07-2005, 07:55 AM
P.M. me a price on the Top of the line one you have & model.

Rob
02-07-2005, 08:18 AM
Can you PM me with the info. Thanks

bryan c
02-07-2005, 09:22 AM
Just got a ticket Friday. :( PM please.

Flaminchiten67
02-07-2005, 09:32 AM
Info please :)

1sweetta
02-07-2005, 09:45 AM
why push my luck pm me some info to. Just got a big stack of bolt ons and I might need it for the testing stage. If I ever get to the bolting on of the bolt on stage. :gruffy:

2002z28
02-07-2005, 01:06 PM
pm with your top models please.

Casperws6
02-07-2005, 01:07 PM
PM me a price when you can. thanks

m6z
02-07-2005, 01:36 PM
pm info please

RAMAIRNUT
02-07-2005, 01:40 PM
Many of you have called me regarding the radar detectors... well, the warehouse got a new shipment in, finally, and are ready to send a shipment to me. I would just like to get an idea of how many to get.
Due to manufacturer policy, we aren't permitted to advertise them on sale, or what our prices and models are (on the internet), but I can tell you that they are the best ones out there, according to Radartest.com, and we sell them for well below their advertised cost.

So if you need one, want one, or are seriously interested, post up here, and I'll PM you the pricing.


PM me please with details or e-mail me at Vinylicks1@aol.com

MoesSS
02-07-2005, 03:46 PM
info me please

code4
02-07-2005, 03:52 PM
PM please

BADMOFO
02-07-2005, 03:54 PM
I would be interested if the brand and price is right.

LS1_SS
02-07-2005, 04:13 PM
PM me with info please

BigBadWolf
02-07-2005, 04:14 PM
PM appreciated.

97 Z Me Go
02-07-2005, 04:44 PM
Send me a PM
I hope its the V-1
If not still might be interested.
Kyle

00Streak
02-07-2005, 05:03 PM
Can you PM me also. GF needs a new one. I might give her my 8500 if you have the newer 8500's or the V1 at a good price.

camdavgar
02-07-2005, 10:25 PM
PM info here please, all info you have.

Buceman
02-07-2005, 11:21 PM
P.M. me a price on the Top of the line one you have & model.


DITTO

gonzo 6.2
02-08-2005, 12:07 AM
to much time has gone by,i wont buy from this flake.

SDB
02-08-2005, 09:16 AM
how soon til we find out if the GP has been met and we get the detectors?

thanks,

SDB

wvgmcsierra04
02-08-2005, 10:57 AM
I am interested also. Please PM the name and price.

DETROIT_AREA_00_SS
02-08-2005, 01:32 PM
PM me

cali
02-08-2005, 09:18 PM
pm me too plz

Green Thunder
02-08-2005, 10:03 PM
Sooooooo what happened to this guy? Anyone get a PM from him?

Lesrace82
02-08-2005, 10:34 PM
I havent.

BriGuy
02-09-2005, 12:02 AM
I too am interested in brand and price please.

NBMSS
02-09-2005, 03:12 AM
I am interested? How much and what all does it consist of?

89FormulaLS2
02-09-2005, 03:49 AM
PM me with info please

Wicked02SS
02-09-2005, 04:36 AM
pm me infro to please!

Redlinez
02-09-2005, 09:22 AM
Pm'd ya.

HairStraightBack
02-09-2005, 10:02 AM
PM please.

formula87350
02-09-2005, 02:22 PM
PM please...

Phoenix 5.7
02-09-2005, 04:46 PM
don't think hes sent any pm's back

HAWKNV
02-09-2005, 05:01 PM
P.M. me a price on the Top of the line one you have & model.

Thanks!

TexMax
02-10-2005, 12:23 AM
Can ya PM me the info? Thanks!

Junkster
02-10-2005, 01:28 AM
I'm interested....

DinoZ
02-10-2005, 01:35 PM
to much time has gone by,i wont buy from this flake.
Thanks for being patient with me... Oh yea, my dad is feeling much better now that he's out of the hospital, and back home. Thanks for asking... I appreciate that. :eyes:

DinoZ
02-10-2005, 01:39 PM
Do you have any valentine one prices?
My V1 prices are not competitive... I will sell you one if you really want it, but you can find a better deal out on the web, if you look around.

Just being honest here. :usa:

DinoZ
02-10-2005, 02:12 PM
Ok, everyone should now have a PM or email...

Some of you might have 2 PM's... sorry about that, I'm speeding through, trying to catch up.


I will be ordering these tomorrow, and I should have them by mid-week next week.

mrhawk
02-10-2005, 07:25 PM
PM please

PediDr2
02-10-2005, 11:23 PM
Thanks for being patient with me... Oh yea, my dad is feeling much better now that he's out of the hospital, and back home. Thanks for asking... I appreciate that. :eyes:
Hope he's feeling better.
Good pricing BTW. Gotta run it by the wife first.
If you wanna talk medicine PM me. I take care of the young one's but can help if you have a medical question.
Mike G.
95 Z28 Perpetual Rebuild

1999Daytona500PaceCar
02-11-2005, 01:52 AM
Hello, I would like pricing on the cordless model(s). Thanks!

98cobrakillata
02-11-2005, 02:14 AM
send me a pm or an email on a couple different models and prices.thx

DinoZ
02-11-2005, 10:22 AM
You guys have PM's... :cheers:

DinoZ
02-11-2005, 10:42 AM
Hope he's feeling better.
Good pricing BTW. Gotta run it by the wife first.
If you wanna talk medicine PM me. I take care of the young one's but can help if you have a medical question.
Mike G.
95 Z28 Perpetual Rebuild
Hey Mike, you've got a PM. :cheers:

Z-OUTLAW
02-11-2005, 05:51 PM
Do you have the bell or escort installed units? And the mobile ones.
Send prices please.

DinoZ
02-11-2005, 06:11 PM
I'm not sure what you mean by installed units... are you refering to the in-dash mounted detectors? If so, then yes, I can get those as well. They are very expensive, but from what I've heard, very worth it. I'll send you a PM now.

'01PEWTERTA
02-12-2005, 10:08 AM
Send me info on these "deals" as well. Thx.

DinoZ
02-12-2005, 11:44 AM
Send me info on these "deals" as well. Thx.
You have a PM. :cheers:

Magic Chicken
02-12-2005, 12:42 PM
I'll take a price quote please. :)

DinoZ
02-12-2005, 01:49 PM
Sent... :cheers:

badaSS346
02-12-2005, 04:52 PM
Send me info on these "deals" as well. Thx.


Me too! :wavey:

smurfman
02-12-2005, 07:32 PM
Quote as well please. Top of the line models.

ls1_doc
02-12-2005, 08:14 PM
I would like a couple of options including if you have any in the grill units

98'MidnightBlueBird'
02-13-2005, 02:47 AM
Alrighty.... pm me!

1BAD99TA
02-13-2005, 07:02 PM
More info and price please

PaintedRed
02-14-2005, 12:14 AM
gimmie some info

rs99z28
02-14-2005, 03:16 AM
please send me information. thanks.

DinoZ
02-14-2005, 10:36 AM
You all have either PM's or emails... depending on what you requested.

:cheers:

jlaw
02-14-2005, 01:30 PM
Info and price quote, please :)

00 Z-28
02-14-2005, 01:40 PM
Info and price please...:thumb:

1F8TL02WS6
02-14-2005, 03:00 PM
You all have either PM's or emails... depending on what you requested.

:cheers:

please shoot me a PM very intrested.

76LS1BIRD
02-14-2005, 05:32 PM
Info please.thanks
?????????????

DinoZ
02-14-2005, 06:17 PM
Everyone has been PM'd. :)

DinoZ
02-15-2005, 12:11 PM
Many iquiries, but not much purchasing action... I've got these sitting here waiting to get shipped out. I just need an address to slap on them! :)

DinoZ
02-15-2005, 07:34 PM
I have 22 of these badboys sitting here... 9 pages of interest, and nobody wants one?

gator's 99TA
02-15-2005, 08:03 PM
ttt - come on folks. RX is a good sponser and a HELL of a deal. so stop giving your money to courts and lawyers ;)

Redlinez
02-16-2005, 10:50 AM
Pm'd me quickly. Thanks!

YellowToy/A
02-16-2005, 01:16 PM
I'll take a price quote please.

BDiddy#11
02-16-2005, 04:01 PM
I would like brand and price pm also. Thanks

jlaw
02-16-2005, 04:19 PM
Ordered yesterday, arrived today. Great price, great service. Thanks Dino!

Tim 98z
02-16-2005, 09:37 PM
Interested in price on a good unit please.

Brandon Boomhauer
02-16-2005, 11:29 PM
check your PMs!

DinoZ
02-17-2005, 10:00 AM
Ordered yesterday, arrived today. Great price, great service. Thanks Dino!
My pleasure, Jon! :drive:

DinoZ
02-17-2005, 10:01 AM
check your PMs!
Back at ya! :cheers:

DinoZ
02-18-2005, 10:44 AM
I've got 6 red ones left........ and 2 cordless.

Jfulcher
02-18-2005, 10:50 AM
Info here too pls.

DinoZ
02-18-2005, 11:35 AM
You have a PM. :)

Anniversary "Z"
02-18-2005, 12:54 PM
I'd like some info. PM please.

DinoZ
02-18-2005, 06:25 PM
You have a PM. :D

SDB
02-18-2005, 07:19 PM
got mine today...saved about $50-$75 over where I have found them previously...looks and works great

SDB

DanDan
02-19-2005, 03:01 PM
Pm Please

HS-Y2kFormula
02-19-2005, 04:20 PM
Sent you a PM. Thanks

1BadAzzWS6
02-21-2005, 04:49 AM
Can you PM me the info as well...thanx

tcador
02-21-2005, 09:44 AM
Email sent!

DinoZ
02-21-2005, 11:43 AM
Everyone now has PM's or emails....

:cheers:

tcador
02-21-2005, 01:13 PM
Hmmm, still haven't received an email. Can you PM it?

tcador
02-22-2005, 10:47 AM
Another PM sent, very interested!

DinoZ
02-22-2005, 12:33 PM
PM'd you back! :cheers:

TX Tahoe Z71
02-23-2005, 02:35 AM
PM sent.

Meanie5470
02-23-2005, 03:48 AM
shoot me a PM. Were you there back when it was BADRAP and Fuel Slut took a road trip out there to meet up? Im just wondering if I've met you before.

TX Tahoe Z71
02-23-2005, 02:54 PM
You have another PM

DinoZ
02-23-2005, 03:54 PM
Tahoe, you have 2 PM's back. :)

Meanie, I was there.... you have a PM on the detectors, too.

:cheers:

davered00ss
02-23-2005, 06:35 PM
Pm info please.

TX Tahoe Z71
02-23-2005, 08:59 PM
You have another PM

DJ_951
02-24-2005, 08:54 AM
Please give me a pm with pricing. Thanks DJ

DinoZ
02-24-2005, 10:40 AM
PMs sent!! :)

95LTslow
02-24-2005, 11:07 AM
PM me with pricing please. Thanks

DinoZ
02-24-2005, 06:02 PM
PM sent. :cheers:

Airhammer
02-24-2005, 06:38 PM
Many of you have called me regarding the radar detectors... well, the warehouse got a new shipment in, finally, and are ready to send a shipment to me. I would just like to get an idea of how many to get.
Due to manufacturer policy, we aren't permitted to advertise them on sale, or what our prices and models are (on the internet), but I can tell you that they are the best ones out there, according to Radartest.com, and we sell them for well below their advertised cost.

So if you need one, want one, or are seriously interested, post up here, and I'll PM you the pricing.

DinoZ,
Please send PM me the pricing.

Race Car Driver
02-24-2005, 06:51 PM
I've used Escort for 10 years with no tickets.

JaS5902
02-24-2005, 09:40 PM
PM me w/ the info as well.

DinoZ
02-25-2005, 04:02 PM
You guys have PMs... :cheers:

89FormulaLS2
02-28-2005, 05:11 PM
Just sent payment through Paypal. Thanks!!

DinoZ
02-28-2005, 06:09 PM
Just sent payment through Paypal. Thanks!!
:cheers: I'm boxing it up now... thank you.

Copernicus325
03-01-2005, 01:03 AM
Too late for info and pricing?

DinoZ
03-01-2005, 09:36 AM
Too late for info and pricing?
Nope... you have a PM! :)

rgrizzard
03-01-2005, 01:11 PM
Nope... you have a PM! :)
Can you send me the info as well.

BTW, I live in Virginia now, are these passive as they are illegal here?

fastmatt98
03-01-2005, 07:23 PM
PM me info as well please...........Thanks

DinoZ
03-02-2005, 12:15 PM
You have PM's gentlemen... :cheers:

leeluther252
03-02-2005, 01:07 PM
pricing plz

69chvelle
03-02-2005, 01:13 PM
pricing plz

Me too! Thanx!

86SWB
03-02-2005, 02:23 PM
Shoot me a price too!

DinoZ
03-02-2005, 08:12 PM
I think I have everyone covered now... let me know if I missed anyone.

02redls1z
03-02-2005, 11:32 PM
Hope im still in in time. Could you email me the pricing and brand? I have paypal and would like to get one soon. Thanks Brian. redls1@ku.edu

The Dragon
03-03-2005, 03:16 AM
Top of the line price pm'd or e-mail'd to firehawk@bellsouth.net please.

Thank you!

1 BLOWN V8
03-03-2005, 03:57 AM
PM me also if you still have them

DinoZ
03-03-2005, 11:00 AM
You have emails and PMs... :cheers:

jksz71
03-04-2005, 10:38 AM
pm with cordless info. thank you.

DinoZ
03-04-2005, 12:07 PM
pm with cordless info. thank you.
You've got a PM. :cheers:

1bad2k2ta
03-04-2005, 02:14 PM
Model/Feature/Price list please.

Thanks

M.Roberts
03-04-2005, 09:42 PM
me too.

79/99ta
03-05-2005, 12:15 AM
I would like model and pricing info also.
Thanks.

M93Z
03-05-2005, 08:28 AM
PM, Please.
Thanks.

PA Z06
03-05-2005, 08:52 AM
Many of you have called me regarding the radar detectors... well, the warehouse got a new shipment in, finally, and are ready to send a shipment to me. I would just like to get an idea of how many to get.
Due to manufacturer policy, we aren't permitted to advertise them on sale, or what our prices and models are (on the internet), but I can tell you that they are the best ones out there, according to Radartest.com, and we sell them for well below their advertised cost.

So if you need one, want one, or are seriously interested, post up here, and I'll PM you the pricing.
PM my prices and info too please

Adrian87GN
03-05-2005, 10:34 AM
Ditto--hope it's a V1!!

DinoZ
03-05-2005, 10:47 AM
Everyone now has a PM! :cheers:

DinoZ
03-09-2005, 03:35 PM
Got a new shipment in, and they are flying out of here.......

promod1955
03-09-2005, 10:56 PM
pm info please

sroach20
03-09-2005, 11:45 PM
I too am intersted. email me some info to sroach23@yahoo.com

2MuchRiceMakesMeSick
03-10-2005, 03:16 AM
PM price on V1 please

pewterta
03-10-2005, 08:23 AM
i want some pricing tooo!!!! pm me too

DinoZ
03-10-2005, 02:52 PM
Emails and PMs sent... :cheers:

NOTFAST
03-10-2005, 05:59 PM
PM me info too..THANKS

jrtf83
03-11-2005, 04:32 AM
lemme get somea that pm action!

DinoZ
03-11-2005, 09:36 AM
PMs sent! :cheers:

STKoRn97
03-13-2005, 01:46 AM
PM me some info while your at it, im intrested in what i can get.

kbracing96
03-13-2005, 12:35 PM
Heck...add one more to your PM list. Thanks

Vipertech
03-13-2005, 09:18 PM
PM me the info also. Thanks

shadowamker
03-13-2005, 09:54 PM
Send me info to mdpp@adelphia.net V1, Bel and Escort.

PAGregSS
03-14-2005, 09:56 AM
I'd like info. Please email to gsnyder@hab-inc.com

rx7xj
03-14-2005, 01:08 PM
Pm info please

Rottluver
03-14-2005, 02:38 PM
I'll take a PM about the different brands/models/prices that you have if ya don't mind. :)

Thanks. :hail:

DinoZ
03-14-2005, 03:40 PM
PMs and Emails have been sent. :cheers:

DinoZ
03-17-2005, 04:27 PM
Next shipment should be here tomorrow. :)

ON EDGE WS6
03-18-2005, 01:41 PM
I'll take a PM about the different brands/models/prices that you have if ya don't mind. :)

Thanks. :hail:

Me too plz.

robertm
03-18-2005, 03:45 PM
I'll take a PM about the different brands/models/prices that you have if ya don't mind. :)


me too

RhinoTA
03-18-2005, 04:28 PM
me too

Me three. thanks.

LoWeLL216
03-19-2005, 12:26 AM
just keep sending em...thanks :)

JamRWS6
03-19-2005, 06:56 PM
I can tell you that they are the best ones out there


So these are Valentine Ones? :devil:

Rottluver
03-19-2005, 06:58 PM
So these are Valentine Ones? :devil:
:secret: Nope. :(

Firehawk536
03-20-2005, 06:36 PM
PM me very interested.

02Z06man
03-20-2005, 06:52 PM
i also am very interested. Please PM me some info.

If price and model is right, you got me a couple sold :judge:

TheMNkid
03-20-2005, 10:23 PM
PM me the price on the Valentine 1 also! Thanks!

tim99ws6
03-20-2005, 10:28 PM
PM me on the price also!

79/99ta
03-21-2005, 12:28 AM
what brands, models, and pricing to you have...pm me.
thanks.

BOWTIE
03-21-2005, 03:14 AM
If it's not too late, could you PM me the info as well. Thanks

CATransam
03-21-2005, 05:16 AM
pm me pricing especialy if its a valantine one...

JamRWS6
03-21-2005, 08:48 PM
pm me pricing especialy if its a valantine one...

I'm pretty sure he has the Passports guys....I was just messing with him since he said they were the best.....<cough> Valentine One </cough> :jest:

I've used them both and the 8500 is a good unit....but its obvious which I think is better. :)

Rottluver
03-21-2005, 10:42 PM
I'm pretty sure he has the Passports guys....I was just messing with him since he said they were the best.....<cough> Valentine One </cough> :jest:

I've used them both and the 8500 is a good unit....but its obvious which I think is better. :)
:werd: The info I got did not have anything about the Valetine 1 on it......just the Escorts.

SDB
03-22-2005, 01:43 AM
I got my Passport 850X50 from this GP, its great and cheap. It is rated ABOVE the Valentine in the tests I have seen.

dreadx
03-22-2005, 06:16 AM
Please PM me model and price, Thanks.

Boyblue
03-22-2005, 11:23 AM
PM please

DinoZ
03-22-2005, 12:40 PM
So these are Valentine Ones? :devil:
Let's just say that I got rid of my V1 to get this one... and I now have 3 of them for my own use. :)

DinoZ
03-22-2005, 12:53 PM
Sorry for the delay, ladies and gents... been slammed and haven't been able to hit the boards as much as I want to.
Everyone should have their PMs now.

angelo00ss
03-22-2005, 03:16 PM
pm please

JamRWS6
03-23-2005, 12:23 AM
Let's just say that I got rid of my V1 to get this one... and I now have 3 of them for my own use. :)

I'm not going to start anything in your thread so we'll just leave it at that. :) Glad you like them.

1BigBird3
03-23-2005, 12:38 AM
PM my options please.

Thanks.

SMOKINV8
03-23-2005, 08:18 AM
PM me with the info as well please.

DinoZ
03-23-2005, 03:20 PM
PMs sent.... :)

DinoZ
03-28-2005, 04:56 PM
A few more went out today... those of you who ordered, keep your eyes open on Thursday and Friday. :)

DinoZ
04-07-2005, 02:07 PM
Another shipment on the way....

Phoenix 5.7
04-07-2005, 03:44 PM
is this still going on? i just got a 33 over ticket, so i better get a radar detector

DinoZ
04-09-2005, 05:46 PM
is this still going on? i just got a 33 over ticket, so i better get a radar detector
Sure thing... you have a PM.

z28smokin
04-09-2005, 07:44 PM
PM me with the info as well please.

SY KB 4.7L
04-09-2005, 07:48 PM
PM Please!!!

ZLEEPER
04-09-2005, 08:30 PM
price please,
valentine
8500

30AnvZ28
04-09-2005, 08:55 PM
PM me as well

LS1UltraZ
04-10-2005, 08:26 AM
Ah, ok PM me with pricing on what you got. May need 2, one for the bike and Camaro lol. Specifically interested in valentine or 8500.

DinoZ
04-12-2005, 10:28 AM
Everyone now has a pm.... :cheers:

A 2000 SS in Jersey
04-16-2005, 01:27 AM
Many of you have called me regarding the radar detectors... well, the warehouse got a new shipment in, finally, and are ready to send a shipment to me. I would just like to get an idea of how many to get.
Due to manufacturer policy, we aren't permitted to advertise them on sale, or what our prices and models are (on the internet), but I can tell you that they are the best ones out there, according to Radartest.com, and we sell them for well below their advertised cost.

So if you need one, want one, or are seriously interested, post up here, and I'll PM you the pricing.
Okayyyyyyyyy
So the price that is not quoteable on the internet would be better than whats advertised on your web site??

Sweet Deal , send a quote please............:)

For reference from your web site:

ESCORT PASSPORT 8500 X50 (BLUE)
$333.95
Add to Wish List
ESCORT PASSPORT 8500 X50 (RED)
$299.95

FiremansHawk
04-16-2005, 11:05 AM
Please PM me a quote on your best models.

Black Knight
04-17-2005, 05:45 PM
PM me also, please

DinoZ
04-18-2005, 09:33 AM
Okayyyyyyyyy
So the price that is not quoteable on the internet would be better than whats advertised on your web site??

Sweet Deal , send a quote please............:)

My prices here are much better....

DinoZ
04-18-2005, 09:42 AM
Everyone now has a PM....... :cheers:

DinoZ
04-25-2005, 09:48 AM
The special pricing is only going on until the end of this month...

Lar's SS
04-25-2005, 04:00 PM
Please send PM

DinoZ
04-26-2005, 10:20 AM
Please send PM
You have a PM. :drive:

02blkragtopz
04-26-2005, 11:01 AM
Please PM me with info and pricing, thanx

98 Silver Bullet
04-26-2005, 12:01 PM
Please PM me regarding pricing on both the red and blue LED display

epic
04-26-2005, 12:15 PM
Please PM me a quote on your best detectors. Thanks!

DinoZ
04-26-2005, 01:52 PM
PMs sent! :D

Inspector12
04-29-2005, 11:51 AM
Send me a quote please.

DinoZ
04-29-2005, 04:32 PM
Send me a quote please.
You have a PM. :)

2KThunder
04-30-2005, 01:28 PM
Hmm, maybe its time for a radar detector update, info please!

ARNOLI
05-01-2005, 07:11 PM
Hi Dino.

I'd like to have price and info, Thanks.

H0TR0Dn
05-02-2005, 10:46 AM
Pm info please

ls1boost
05-02-2005, 08:22 PM
i'd like info and prices please...thanks

smurfman
05-03-2005, 12:31 AM
Pm me the info please

DinoZ
05-03-2005, 05:13 PM
Everyone now has a PM... :cheers:

Redlinez
05-05-2005, 10:18 AM
Could you PM me again with pricing on the best including battery powered.

bsm02ws6
05-06-2005, 12:16 AM
PM pricing please. Thanks.

DinoZ
05-07-2005, 11:30 AM
PMs sent! :)

76LS1BIRD
05-07-2005, 10:47 PM
PM priceing please.

Camaro477
05-08-2005, 12:06 AM
send me a pm too thanks

Spenser309
05-08-2005, 12:55 AM
can you PM me the price of a V1?

1 BLOWN V8
05-08-2005, 01:12 AM
PM priceing please.
Do you have any pictures of you car you can e-mail me? Thanks Ken
Awesome job on the motor :thumb:

ArrestMeRedZ
05-08-2005, 04:28 PM
PM pricing please.

DinoZ
05-09-2005, 10:01 AM
Everyone now has a PM or email awaiting them. :cheers:

317indy
05-09-2005, 10:59 PM
ummm V1 price please...

Phatchevy
05-09-2005, 11:49 PM
pm me a price please.... any valentine?

CHEVROLET
05-10-2005, 12:18 AM
pm me price for valentine one thanks

PG97SS
05-10-2005, 07:59 PM
PM price of V1 please. Thanks

BadgeZ28
05-10-2005, 08:25 PM
Please send me Info also. Thanks for your efforts.

A 2000 SS in Jersey
05-10-2005, 10:23 PM
Dino,

I got my new Escort 8500 Blue yesterday. I appreciate the quick service and the fact that you went the extra mile to get it to me. The price was awsome and the 8500 is simply outstanding. I have suffered with below par detectors for way too many years, THE difference in performance is simply amazing.

To anyone thinking about a new Radar Detector. DO NOT SETTLE!!!!!!! Buy the best. And I do recommend this sponsor. I rarely do this ................

Best of luck everyone and have funnnnnnn

DD97TA
05-11-2005, 12:49 AM
send me a pm too

Scolder
05-11-2005, 09:57 AM
PM pricing please

DinoZ
05-11-2005, 10:38 AM
Everyone now has a PM. :)

DinoZ
05-11-2005, 10:45 AM
Dino,

I got my new Escort 8500 Blue yesterday. I appreciate the quick service and the fact that you went the extra mile to get it to me. The price was awsome and the 8500 is simply outstanding. I have suffered with below par detectors for way too many years, THE difference in performance is simply amazing.

To anyone thinking about a new Radar Detector. DO NOT SETTLE!!!!!!! Buy the best. And I do recommend this sponsor. I rarely do this ................

Best of luck everyone and have funnnnnnn
Thank you, sir!! I'm happy that I was able to hook you up. :cheers:

I personally own 3 of those detectors, and I love them. They have paid for themselves time and time again, as I tend to drive a bit "spiritedly". ;) Before I picked up the X50's, I had a V1, which wasn't a bad detector, just a bit bulky and didn't quite have the range or sensitivity that the X50 has. Everyone loves the arrow feature, but who cares what direction the signal is coming from? If the detector is going off, I'm going to slow down. :nod: :D

My'98-Z
05-11-2005, 11:00 AM
pm pricing please

BlOWNSS
05-11-2005, 04:57 PM
pm me prices as well

niwtsol
05-11-2005, 06:48 PM
id also like a pm of a v1 and the 8500.

DinoZ
05-12-2005, 05:14 PM
PMs sent! :)

LT4Firehawk
05-14-2005, 12:18 PM
Can you please PM me a price on the X50?

nightmarechevy
05-15-2005, 04:09 AM
If its still on GP, info please!

smokin' joe 00 ss
05-15-2005, 07:26 AM
Info here too please. :)

jsnone1
05-15-2005, 06:11 PM
me 2...

DinoZ
05-16-2005, 04:53 PM
PMs sent!! :drive:

Public
05-22-2005, 04:10 AM
PM with info please.

kidkl
05-22-2005, 11:12 PM
I would like some info to please!

DJ's Z
05-23-2005, 04:35 AM
Dino...if you could also PM me with pricing and models you have/recommend. I do like the 8500 (blue)...Thanks!!

1slow01Z71
05-23-2005, 12:43 PM
Im interested type price?

1999 SS
05-23-2005, 01:29 PM
i would like priceing on your higher end models and also on any remote mount(dash mounted) models you have. thanx

DinoZ
05-23-2005, 05:01 PM
Everyone should now have a PM waiting for them... :cheers: