LS1TECH - Camaro and Firebird Forum Discussion - View Profile: 1999FirehawkLS1



1999FirehawkLS1 1999FirehawkLS1 is offline

TECH Enthusiast

Visitor Messages

Showing Visitor Messages 1 to 5 of 5
  1. 1999FirehawkLS1
    11-18-2010 01:09 PM
    1999FirehawkLS1
    Thx it was until Rod bolts gave way last sunday lol Time for 88mm turbo build!
  2. Fast T
    11-18-2010 12:06 PM
    Fast T
    that is one bad firehawk
  3. 1999FirehawkLS1
    08-22-2010 10:50 PM
    1999FirehawkLS1
    just got tuned today so its good to go now
  4. GTOdave
    08-22-2010 03:11 AM
    GTOdave
    haha i did! haha when is mikes car gonna be done??
  5. GTOdave
    08-20-2010 12:15 PM
    GTOdave
    haha i havent gotten that far yet! lol

About Me

  • About 1999FirehawkLS1
    Interests
    Go Fast!
  • Signature

    03 Zo6 Ls2 Cammed Ls7 Clutch Exhaust Tune (Current Ford Killer)
    99 Firehawk LS7 427ci (Sold)
    03 SS Silverado (Old DD Sold)
    04 GTP Comp G (Current DD)

    I have a GM rare car issue that effects my wallet hard core....NO female can ever change that..ur welcome to try tho.

Statistics

Total Posts
Albums
Visitor Messages
General Information
  • Last Activity: 09-24-2013 05:40 PM
  • Join Date: 11-07-2008

Friends

Showing Friends 1 to 10 of 17

All times are GMT -5. The time now is 08:34 PM.


We are a participant in the Amazon Services LLC Associates Program, an affiliate advertising program designed to provide a means for us to earn fees by linking to Amazon.com and affiliated sites.