F'D Up - LS1TECH

Go Back   LS1TECH > REGIONAL FORUMS > Western Members
Sign in using an external account
Register Forgot Password?
Search


Western Members CA, AZ, NV, UT, CO, NM, HI

F'D Up

Reply
 
Thread Tools Search this Thread
Old 05-05-2009, 07:35 PM   #1
TECH Enthusiast
 
LS1Adam84's Avatar
 
Trader Rating: 21
Join Date: Nov 2008
Location: Franklin, TN
Posts: 507
Send a message via AIM to LS1Adam84
Default F'D Up

So there I was driving home from work, my mere 1 mile commute. As I headed south on Mytle Ave in Monrovia right around Duarte Rd I see a red lowered camaro with and F'D up sticker in the window, passed him up a litle down myrtle he passed me kinda did that nice car whole deal, he had a girl passenger... Dude your car is nice, it is pretty damn low good thing you didn't go into jack in the box there you woulda been screwed lol.

Oh I was the pewter Z28 that is slow as hell.
__________________
Just your average Z28
LS1Adam84 is offline   Reply With Quote
Old 05-06-2009, 10:12 AM   #2
TECH Enthusiast
 
TPI TERROR's Avatar
 
Trader Rating: 50
Join Date: Oct 2005
Location: SGV, So Cal
Posts: 655
Default

i seen a silver one with the fd up sticker down myrtle too!.
__________________

1987 Iroc-Z - lsjuan wt t56 bolt on only

11.9x estimated with 1/8 to 1/4 mile calculator lol
TPI TERROR is offline   Reply With Quote
Old 05-06-2009, 10:18 AM   #3
TECH Enthusiast
 
LS1Adam84's Avatar
 
Trader Rating: 21
Join Date: Nov 2008
Location: Franklin, TN
Posts: 507
Send a message via AIM to LS1Adam84
Default

Quote:
Originally Posted by TPI TERROR View Post
i seen a silver one with the fd up sticker down myrtle too!.
Damn ya'll be rollin through my neck o' the woods, maybe this should be the official SGV sightings list. LOL.

I ran into TPI terror a few months back, what a douche... lol just messin man, your car is pretty solid though.
__________________
Just your average Z28
LS1Adam84 is offline   Reply With Quote
Old 05-06-2009, 10:24 AM   #4
TECH Fanatic
 
fast01z28's Avatar
 
Trader Rating: 6
Join Date: Jan 2007
Location: Calabasas, CA
Posts: 1,328
Send a message via AIM to fast01z28
Default

man adam, i thought you were going to say that you m essed up your again. lol

i see fbodies all the time, but i cant wave since im usually in my ford.
__________________
2013 Candy White VW CC R-line
-system: Dynaudio, mcintosh, Phoenix gold
2001 Red Granatelli Signature Series Camaro - SOLD
fast01z28 is offline   Reply With Quote
Old 05-06-2009, 10:30 AM   #5
TECH Enthusiast
 
LS1Adam84's Avatar
 
Trader Rating: 21
Join Date: Nov 2008
Location: Franklin, TN
Posts: 507
Send a message via AIM to LS1Adam84
Default

Quote:
Originally Posted by fast01z28 View Post
man adam, i thought you were going to say that you m essed up your again. lol

i see fbodies all the time, but i cant wave since im usually in my ford.
Dude nahh, shes running great now... I am worried aboutt he rear handling the torque converter and tran though, ohh well more of an excuse to save for a 12 bolt.
__________________
Just your average Z28
LS1Adam84 is offline   Reply With Quote
Old 05-06-2009, 12:00 PM   #6
Teching In
 
Trader Rating: 0
Join Date: May 2008
Posts: 15
Default

Quote:
Originally Posted by LS1Adam84 View Post
Damn ya'll be rollin through my neck o' the woods, maybe this should be the official SGV sightings list. LOL.

I ran into TPI terror a few months back, what a douche... lol just messin man, your car is pretty solid though.
i heard about that one..
BlackwidowZ is offline   Reply With Quote
Old 05-06-2009, 12:02 PM   #7
Launching!
 
camarosam22's Avatar
 
Trader Rating: 0
Join Date: Apr 2008
Location: Glendale, Ca
Posts: 207
Default

Did it have black wheels?
__________________

GMMG Exhaust, CF Lid, SLP CAI, Pro 5.0, Hotchkis STB, UMI LCAs, BMR Subframes.
1993 Cadillac sts- Spinnin wheels at 60mph!
1952 Chevy 3/4 ton pickup- Like a Rock
camarosam22 is offline   Reply With Quote
Old 05-06-2009, 01:37 PM   #8
TECH Enthusiast
 
LS1Adam84's Avatar
 
Trader Rating: 21
Join Date: Nov 2008
Location: Franklin, TN
Posts: 507
Send a message via AIM to LS1Adam84
Default

Quote:
Originally Posted by camarosam22 View Post
Did it have black wheels?
Yeah red with black wheels.
__________________
Just your average Z28
LS1Adam84 is offline   Reply With Quote
Old 05-06-2009, 01:40 PM   #9
TECH Addict
 
Sommer86's Avatar
 
Trader Rating: 46
Join Date: Mar 2008
Location: Back in Burbank, CA
Posts: 2,223
Send a message via AIM to Sommer86 Send a message via Yahoo to Sommer86
Default

The F'd UP guys are on here....they seem nice.
__________________
Need new seats? I'm the seat guy!

6litereaterdesigns.com
/ My car is finally for sale. PM for details
Want to join the PHK?? Click here
Sommer86 is offline   Reply With Quote
Old 05-06-2009, 01:55 PM   #10
TECH Enthusiast
 
LS1Adam84's Avatar
 
Trader Rating: 21
Join Date: Nov 2008
Location: Franklin, TN
Posts: 507
Send a message via AIM to LS1Adam84
Default

Quote:
Originally Posted by Sommer86 View Post
The F'd UP guys are on here....they seem nice.
Yeah I know they are and he seemed cool, he gave it a good amount of throttle after I turned, I just have never seen anyone that posts up here in my neck of the woods.
__________________
Just your average Z28
LS1Adam84 is offline   Reply With Quote
Old 05-06-2009, 02:22 PM   #11
Launching!
 
camarosam22's Avatar
 
Trader Rating: 0
Join Date: Apr 2008
Location: Glendale, Ca
Posts: 207
Default

Yeah hes on here, I guess he hasnt been on lately.
__________________

GMMG Exhaust, CF Lid, SLP CAI, Pro 5.0, Hotchkis STB, UMI LCAs, BMR Subframes.
1993 Cadillac sts- Spinnin wheels at 60mph!
1952 Chevy 3/4 ton pickup- Like a Rock
camarosam22 is offline   Reply With Quote
Old 05-06-2009, 05:06 PM   #12
Staging Lane
 
98V8gorilla's Avatar
 
Trader Rating: 0
Join Date: Jun 2008
Location: El Monte, CA
Posts: 56
Send a message via AIM to 98V8gorilla
Default

ha ha ha yea thats me bro . . . names daniel . . . I thought that was u . . . but i thought ur car was still down . . . i live in el monte off of peck . . . ur car sounds awesome bro . . . u should swing by n chill wit us sumtime . . . there is a pewter one . . . me n him r always goin down myrtle . . . u live off of camino real?
__________________
"Not All Cars Can Be Chevy's, All Chevy's Can Be SS's, But Only A Camaro Can Be A Z28" F'D UP
98V8gorilla is offline   Reply With Quote
Old 05-06-2009, 05:38 PM   #13
TECH Enthusiast
 
LS1Adam84's Avatar
 
Trader Rating: 21
Join Date: Nov 2008
Location: Franklin, TN
Posts: 507
Send a message via AIM to LS1Adam84
Default

Quote:
Originally Posted by 98V8gorilla View Post
ha ha ha yea thats me bro . . . names daniel . . . I thought that was u . . . but i thought ur car was still down . . . i live in el monte off of peck . . . ur car sounds awesome bro . . . u should swing by n chill wit us sumtime . . . there is a pewter one . . . me n him r
always goin down myrtle . . . u live off of camino real?
Yeah my car has been up for about 3 weeks now custom 3k stall converter, trans is in and tuned as well.

I live off El Norte the street right after troys donuts and burgers but I saw your car and was like hmmm who is this I wonder... LOL.

Yeah that is my Jegs cat back that I still am workin on getting to fit just right. Let me know when/where you guys kick it at. I had a friend who we used to do 4th of july at his house his dad raised race horse down off that street where the circle k is off peck, till about 3 years ago the ghetto bird and about 10 police cars came and busted it up, they didn't like our roman candle wars (firing roman candles at each other) what else is a drunk white boy suppposed to do on the 4th of july.. LOL
__________________
Just your average Z28
LS1Adam84 is offline   Reply With Quote
Old 05-06-2009, 08:04 PM   #14
Staging Lane
 
98V8gorilla's Avatar
 
Trader Rating: 0
Join Date: Jun 2008
Location: El Monte, CA
Posts: 56
Send a message via AIM to 98V8gorilla
Default

Quote:
Originally Posted by LS1Adam84 View Post
Yeah my car has been up for about 3 weeks now custom 3k stall converter, trans is in and tuned as well.

I live off El Norte the street right after troys donuts and burgers but I saw your car and was like hmmm who is this I wonder... LOL.

Yeah that is my Jegs cat back that I still am workin on getting to fit just right. Let me know when/where you guys kick it at. I had a friend who we used to do 4th of july at his house his dad raised race horse down off that street where the circle k is off peck, till about 3 years ago the ghetto bird and about 10 police cars came and busted it up, they didn't like our roman candle wars (firing roman candles at each other) what else is a drunk white boy suppposed to do on the 4th of july.. LOL
i live off of hemlock n peck . . . i saw u gainin on me . . .was kinda hopin we would have caught a red lite lol . . . to much traffic tho . . . they r always tryin to catch us doin sumthin . . .they tried to set me up twice . . . fucken pigs lol . . . we ussually cruise on holidays . . . usually on fridays we go n kick it at a meet in south . . .
__________________
"Not All Cars Can Be Chevy's, All Chevy's Can Be SS's, But Only A Camaro Can Be A Z28" F'D UP
98V8gorilla is offline   Reply With Quote
Old 05-07-2009, 12:44 AM   #15
Staging Lane
 
cntrmnt02ss's Avatar
 
Trader Rating: 2
Join Date: Nov 2008
Location: El Monte ca.
Posts: 78
Default

if anyone is bored friday night we'll be chilling at a meet in s. El Monte.... the burger king right off the 60 fwy. on santa anita... its a subaru car club, but they are cool to chill with and they really respect our cars. theres always alot of other random cars too.

btw... there is currently four members of f'd up:
ME- black 02 ss m6
My bro- red 98 z28 m6
Chris- black 02 ss a4
A.J.- pewter 99 ss m6

there was also a 02 pewter ws6 and a 99 red z28 who once wore the F'D up sticker but no longer do.
__________________
F'd up for life!!!
cntrmnt02ss is offline   Reply With Quote
Old 05-07-2009, 01:29 AM   #16
Launching!
 
camarosam22's Avatar
 
Trader Rating: 0
Join Date: Apr 2008
Location: Glendale, Ca
Posts: 207
Default

Quote:
Originally Posted by cntrmnt02ss View Post
if anyone is bored friday night we'll be chilling at a meet in s. El Monte.... the burger king right off the 60 fwy. on santa anita... its a subaru car club, but they are cool to chill with and they really respect our cars. theres always alot of other random cars too.

btw... there is currently four members of f'd up:
ME- black 02 ss m6
My bro- red 98 z28 m6
Chris- black 02 ss a4
A.J.- pewter 99 ss m6

there was also a 02 pewter ws6 and a 99 red z28 who once wore the F'D up sticker but no longer do.
Sounds good, I might check it out. What time you guys meet at?
__________________

GMMG Exhaust, CF Lid, SLP CAI, Pro 5.0, Hotchkis STB, UMI LCAs, BMR Subframes.
1993 Cadillac sts- Spinnin wheels at 60mph!
1952 Chevy 3/4 ton pickup- Like a Rock
camarosam22 is offline   Reply With Quote
Old 05-07-2009, 10:27 AM   #17
Staging Lane
 
98V8gorilla's Avatar
 
Trader Rating: 0
Join Date: Jun 2008
Location: El Monte, CA
Posts: 56
Send a message via AIM to 98V8gorilla
Default

the meet starts at 8 and ends at 12 . .. usually we like to meet up at our house around 730 8 ish . . . and roll down there all at once . .. its an awesome spot . . . well lit cool ppl and sum nice cars
__________________
"Not All Cars Can Be Chevy's, All Chevy's Can Be SS's, But Only A Camaro Can Be A Z28" F'D UP
98V8gorilla is offline   Reply With Quote
Old 05-07-2009, 10:32 AM   #18
TECH Enthusiast
 
LS1Adam84's Avatar
 
Trader Rating: 21
Join Date: Nov 2008
Location: Franklin, TN
Posts: 507
Send a message via AIM to LS1Adam84
Default

I may roll out on friday with you guys let me know cause I may see about cruisin down seeing as how you guys are like 5 to 10 mins from my place.
__________________
Just your average Z28
LS1Adam84 is offline   Reply With Quote
Old 05-07-2009, 10:54 AM   #19
TECH Resident
 
uLs1a's Avatar
 
Trader Rating: 22
Join Date: Feb 2004
Location: Simi Valley, CA
Posts: 888
Send a message via AIM to uLs1a
Default

Well we know it wasnt me since Im never in Monrovia
__________________
1998 Camaro Z/28
353 RWHP/339 RWTQ
12/23/01 - 4/20/13

Click Here For Modifications and Pictures
uLs1a is offline   Reply With Quote
Old 05-07-2009, 11:08 AM   #20
TECH Enthusiast
 
LS1Adam84's Avatar
 
Trader Rating: 21
Join Date: Nov 2008
Location: Franklin, TN
Posts: 507
Send a message via AIM to LS1Adam84
Default

Quote:
Originally Posted by uLs1a View Post
Well we know it wasnt me since Im never in Monrovia
Dude come on out this way, it is not that far from azusa, I know them APU chicks can be enticing though.
__________________
Just your average Z28
LS1Adam84 is offline   Reply With Quote
Old 05-07-2009, 11:08 AM
LS1Tech
Pontiac Firebird




Paid Advertisement
Reply


Tags
camaro, car, club, fd


Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Trackbacks are Off
Pingbacks are On
Refbacks are Off



Join Ls1Tech

All times are GMT -5. The time now is 08:41 AM.


Powered by vBulletin® Version 3.8.7 AC1
Copyright ©2000 - 2015, Jelsoft Enterprises Ltd.
Advertising - Terms of Service - Privacy Statement - Terms of Service - JOBS
Emails & Contact Details